
Na de ernstig bovengemiddelde kebablunch op dag 1 moesten we in de avond ook nog iets eten tussen het zuipen door, dus wij de stad in.
Onderweg terug naar het hok waar we sliepen werd bier en andere zooi gehaald.
Zes grote Heinekens, twee Erdingers, cola, chips en chocola: 21 euro. We gierden het uit.
De Texmex tent vroeg ons 68 euro (nachos met zes dips, twee quesedillas, drie tacos, drie cocktails en drie bier! Gekkenhuis!
Ik denk: ik vermeld het maar even want we waren perplex door de lage prijzen.
Peuken valt een beetje tegen trouwens, standaard pakkie: 8,65. Alsnog een tasje vol meegepakt natuurlijk. En gewoon blowen overal. Had ik mijn waardering voor de moffen al uitgesproken? Zeker wel!
Dag 2 arriveerden we in Neuss, deden ons ding en reden helemaal kapot terug naar Essen.
Tering wat vermoeiend allemaal dit. Ik word oud. Gelukkig zag ik dat mijn medereizigers het ook niet makkelijk hadden. Er werd gestrompeld en geklaagd dat het een lieve lust had.
Niet dat we nu ineens geen kebab meer konden eten ofzo! Neeeheeeee! Die knakker van de bier kiosk verderop claimde dat de beste tent daar Haus des Döners was en laat ik die nou net op m’n to-do-list hebben!
Na een minuut of vijf lopen en twee minuten zoekwerk tussen de junkies door, stonden we voor dit vleespaleis en kon het dansen beginnen.
Dansen zeg je? Ja, dat zei ik ja. Als je kijkt naar wat deze tovenaars staan te doen daar achter de vitrine, kan je alleen maar dansen van geluk.
Oef, dit belooft wat hoor.
Omdat er meer klandizie was, stonden we even rond te kijken en te genieten van het schouwspel. Totdat we werden geroepen en er twee bladen vol kunst richting ons werden getransporteerd. Godsamme, wat een knallers!
Ik hield het simpel qua vulling. Tomaat, jalapenos, rode uit, komkommer, feta en de drie Duitse sauzen; knoblauch, scharf en kräuter! Vooral die laatste….die was homemade en KILLER!
Ik kan alleen maar stellen dat we dit nodig hadden op dat moment. We zaten buiten aan een tafeltje, soort van verbaasd. Nee, hoe zeg je zoiets? Perplex? Flabbergasted? Met stomheid geslagen? Verrukt?
Dit broodje versloeg het broodje van de dag ervoor met ruime marge.
Ik vermoed dat het zat in de liefdevolle bereiding, het vakmanschap en de meesterlijke sauzen. De verdeling was super, het brood super, alles was super.
Mocht je ooit in Essen terrechtkomen; Haus des döners, midden in dat centrum daaro.
Zeeeeeeeer de moeite waard.


5.210 reacties tot nu toe ↓
1 世界杯 // jun 25, 2026 at 16:17
I have been browsing online more than three hours today,
yet I never found any interesting article like yours.
It is pretty worth enough for me. In my view, if
all website owners and bloggers made good content as
you did, the net will be a lot more useful than ever before.
2 trx address generator // jun 25, 2026 at 16:39
Thank you, I’ve just been searching for information approximately this subject for ages and yours is the greatest I have found out till now. However, what about the bottom line? Are you certain in regards to the source?
3 marcawebUser // jun 25, 2026 at 17:40
https://marcaweb.es/
Si te interesa soluciones de diseño web en valencia, te invitamos a conocer MarcaWeb. Es una web diseñada para proporcionarte las mejores soluciones. Visítanos y sorpréndete con nuestro servicio.
4 address usdt tron trx // jun 25, 2026 at 17:43
I’m impressed by the quality of this content! The author has undoubtedly put a great amount of effort into researching and organizing the information. It’s inspiring to come across an article that not only provides valuable information but also keeps the readers captivated from start to finish. Kudos to her for creating such a remarkable piece!
5 世界杯 // jun 25, 2026 at 18:16
Hi my friend! I wish to say that this post is amazing, great written and include approximately all significant
infos. I would like to see more posts like this .
6 世界杯 // jun 25, 2026 at 18:22
Hi, I log on to your blog daily. Your writing style is witty, keep
it up!
7 mostbet_wapl // jun 25, 2026 at 18:51
mostbet rasmiy saytga havola mostbet rasmiy saytga havola
8 sfokcertopsde // jun 25, 2026 at 19:27
I simply wanted to construct a simple comment in order to appreciate you for all the marvelous ideas you are giving out at this site. My considerable internet lookup has at the end of the day been compensated with wonderful facts and strategies to write about with my good friends. I would believe that many of us readers are undoubtedly lucky to dwell in a fine place with many special professionals with insightful tips. I feel very much lucky to have discovered your entire weblog and look forward to so many more entertaining moments reading here. Thank you again for a lot of things.
9 mostbet_iepl // jun 25, 2026 at 19:41
mostbet mines statistika https://www.mostbet36602.help
10 nanawebUser // jun 25, 2026 at 21:10
https://nanaweb.es/
¿Estás buscando todo lo relacionado con diseño web a medida, tienes que visitar NanaWeb. Se trata de un portal pensada para brindarte una experiencia excepcional. Entra ahora y sorpréndete con nuestro servicio.
Reageer